خبرنامه محتوا

خبرنامه محتوا خبرنامه ای است که ارائه می دهد 100٪ ارزش خالص.

این مقدار می تواند به صورت چند نکته باشد. یا پیوند به منابع مفید. یا یک داستان شخصی.

نوع دقیق مقدار آن واقعا مهم نیست. تا زمانی که چیزی را بلند نکنید ، خوب هستید.

در واقع ، خبرنامه های با ارزش خالص به قدری نادر هستند که مشترکان شما را به خاطر آنها دوست دارند.

به عنوان مثال ، من این خبرنامه محتوا را مدتی قبل ارسال کردم:

نحوه ایجاد محتوا - ایمیل

(تعداد انگشت شماری از نکات مربوط به نوشتن متن).

و ده ها نفر برای تشکر از من به ایمیل من پاسخ دادند.

پاسخ نامه های خبرنامه

با استفاده از این ، این الگو است:

خبرنامه محتوا

موضوع جذاب

از یک عنوان استفاده کنید که کسی را در مورد آنچه در پیام شماست کنجکاو کند.

به عنوان مثال ، من از عنوان موضوع “چگونه 45.5٪ ترافیک بیشتر (در 7 روز) کسب کردم” برای یکی از خبرنامه های محتوای خود استفاده کردم. و این ایمیل 32.3٪ نرخ باز داشته است.

چگونه ترافیک گرفتم - موضوع

افتتاح جسورانه

خبرنامه خود را با مطلبی جذاب تر شروع کنید.

به این ترتیب ، شما خواننده خود را درست در خفاش قلاب می کنید.

من شخصاً دوست دارم همه چیز را با یک داستان کوتاه شروع کنم.

Backlinko - ایمیل داستان شخصی

اما همچنین می توانید از مقدمه ای ساده استفاده کنید که پیش نمایش آنچه در آینده رخ می دهد را نشان می دهد.

ایمیل Backlinko - مقدمه مستقیم

در هر صورت کار می کند.


مطالب ارزشمند

اکنون زمان تحویل کالا است.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی در اینجا بنویسید ، توصیه می کنم با لیستی از 3-5 نکته مفید که در آن روز مردم می توانند استفاده کنند ، همراه باشید.

در غیر این صورت ، می توانید در قالب داستان یک درس مهم به مشترکان خود بیاموزید.

ایمیل Backlinko - داستان

یا پیوندهایی را به محتوا که خواننده شما را در دستیابی به نتیجه خاصی کمک می کند ، درست کنید ، مانند این خبرنامه از رامیت ستی.

پیوندهای ایمیل

CTA

نه ، شما در خبرنامه محتوای خود چیزی ارائه نمی دهید.

اما این بدان معنا نیست که شما باید از دعوت به عمل خود صرف نظر کنید.

بنابراین:

اگر ایمیل شما 100٪ ارزش دارد چگونه می توانید از CTA استفاده کنید؟

خوب ، وقتی من داستانی را برای مشترکین ارسال می کنم ، از CTA استفاده می کنم که از مردم می خواهد با نظر خود پاسخ دهند یا نظر بگیرند.

با CTA پایان دهید

یا فرض کنید شما فقط لیستی از پیوندهای دستور العمل های صبحانه Paleo را ارسال کرده اید.

CTA شما می تواند یکی از دستور العمل های این هفته را امتحان کند.

نوع CTA ای که با آن می روید چندان مهم نیست.

مهم این است که همیشه CTA را در خبرنامه های خود قرار دهید.

به این ترتیب ، وقتی کاری را انجام می دهید ، مشترکان شما را غافل نمی کنند.



Source link