این راهنمای کامل من برای بازاریابی محتوا در سال 2021 است.

در این راهنمای کاملا جدید می آموزید:

  • چگونه محتوای خود را تبلیغ کنیم
  • قالب های محتوایی که در حال حاضر کار می کنند
  • برترین روندهای بازاریابی محتوا در سال 2021
  • استراتژی های جدید تولید محتوا
  • بسیاری از نکات ، استراتژی ها و تکنیک های پیشرفته

بنابراین اگر می خواهید امسال از مطالب خود بازدید بیشتری داشته باشید ، راهنمای امروز را دوست خواهید داشت.

بیایید شروع کنیم.

بازاریابی محتوا در سال 2021: راهنمای قطعی

فصل 1:دو برابر محتوای ویدئو

دو برابر محتوای ویدئو

آیا ویدئو واقعاً “آینده بازاریابی محتوا” است؟

آره!

در حقیقت ، تعداد مشاغلی که از ویدئو به عنوان بخشی از بازاریابی خود استفاده می کنند از سال 2017 38 درصد افزایش داشته است.

و 72٪ از مصرف کنندگان بگویید که آنها اکنون “فیلم ها” را بر محتوای مبتنی بر متن ترجیح می دهند.

بنابراین اگر می خواهید با بازاریابی ویدئویی شروع کنید – یا کاری را که قبلاً انجام داده اید دو برابر کنید – این فصل برای شما مناسب است.

در این فصل من برخی از نکات و دستورالعمل هایی را که از تولید صدها ساعت محتوای ویدئویی آموخته ام به شما می دهم.

فصل 2:ایمیل بازگشت می کند

تبلیغ با ایمیل

فصل 3:بازاریابی محتوای خود را مقیاس بندی کنید

بازاریابی محتوای خود را مقیاس بندی کنید

در سال 2020 بیشتر از هر زمان دیگری مطالب منتشر کردم:

  • 300 هزار کلمه محتوای وبلاگ
  • 12 فیلم YouTube با فرم طولانی
  • 3 دوره گل سرسبد جدید
  • 27 خبرنامه ایمیل

چگونه این همه محتوا تولید کردم؟

با استفاده از استراتژی های دقیق که قصد دارم در این فصل با شما در میان بگذارم.

فصل 4:انتشار محتوای “منبع خود باش”

انتشار "منبع باشید" نوشته ها

آیا می خواهید در سال 2021 از بازاریابی محتوای خود بازدید بیشتری داشته باشید؟ محتوای “منبع خود باش” را امتحان کنید.

پست های “منبع خود باش” مطالبی هستند که توسط تحقیق پشتیبانی می شوند و حاوی داده های جالب و جدید هستند.

(داده هایی که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران می توانند در مقاله های خود استناد کنند.)

در حقیقت ، BuzzSumo گزارش می دهد 74٪ از افرادی که محتوای اصلی تحقیق را منتشر کرده اند اظهار کنید که به آنها کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشند.

بنابراین اگر می خواهید پیوندها ، بازدید و اشتراک بیشتری را از بازاریابی محتوای خود دریافت کنید ، ممکن است بخواهید امسال محتوای Be The Source را امتحان کنید.

و در این فصل شما را با درسهایی که از انتشار TON از پست های منبع The در چند سال گذشته کسب کرده ام آشنا می کنم.

فصل 5:پرش از مباحث در حال ظهور

پرش روی عناوین در حال ظهور

Epic Content یکی از روشهای برجسته سازی محتوای شماست.

در اینجا یکی دیگر وجود دارد: قبل از اینکه موضوعات در حال ظهور باشند ، به موضوعات در حال ظهور بپردازید.

س isال این است: چگونه روندهای رو به رشد را پیدا می کنید که در شرف رویش هستند؟

و وقتی یکی را پیدا کردید ، بعد باید چه کار کنید؟

خوب ، این دقیقاً همان چیزی است که من قصد دارم در این فصل به آن بپردازم.

فصل 6:محتوای حماسی بیشتر ایجاد کنید

محتوای حماسی بیشتر ایجاد کنید

اکنون مطالب بیشتری منتشر شده است بیش از هر زمان دیگری.

که برجسته کردن مطالب شما را واقعاً سخت می کند.

در واقع ، طبق این مطالعه صنعت ، 94٪ محتوای آنلاین دارای ZERO پیوندهای خارجی است.

بنابراین: چگونه محتوای خود را در سال 2021 مورد توجه قرار می دهید؟

محتوای حماسی

محتوای حماسی درست مانند آنچه به نظر می رسد: محتوایی است که بسیار گسترده ، بسیار عمیق ، و به همین ترتیب چشمگیر، که نمی تواند کمک کند اما توجه شما را جلب می کند.

و در این فصل به شما نشان خواهم داد که چگونه از این روش به عنوان بخشی از مبارزات بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید.

فصل 7:تغییر محتوا 2.0

تغییر محتوا 2.0

استفاده مجدد از محتوا راهی عالی برای بالا بردن سطح بازاریابی محتوای شما است … بدون اینکه از هر بار که می خواهید چیز جدیدی ایجاد کنید ، شروع کنید.

(به همین دلیل است که تغییر هدف مجدد محتوا در حال حاضر یک روند داغ بازاریابی محتوا است.)

که گفت:

استانداردهای مردم در زمینه محتوا طی چند سال گذشته بسیار بالا رفته است.

که به این معنی است: شما نمی توانید فقط یک مقاله را درون میکروفون بخوانید و آن را روزانه صدا کنید.

این فصل به شما نحوه استفاده مجدد از محتوا را به عنوان بخشی از استراتژی محتوای خود در سال 2021 نشان می دهد.

فصل پاداش:تاکتیک های بازاریابی محتوا برای سال 2021

تاکتیک های بازاریابی محتوا برای سال 2020

بیایید این راهنما را با تعدادی از تاکتیک های بازاریابی محتوای فوق العاده قابل اجرا برای سال 2021 حذف کنیم.



Source link