آماده گرفتن برخی از لینک های برگشتی با کیفیت و افزایش رتبه سایت خود در Google هستید؟

عالی!

این پست شامل 9 استراتژی ایجاد پیوند ثابت شده است که هم اکنون بسیار عالی کار می کنند.

(در سال 2020)

بیا شروع کنیم!

1. از داده ها برای دریافت پیوندها از سایت های خبری و وبلاگ ها استفاده کنید

در یکی از راهنماهای اخیر من نحوه استفاده را بیان کردم هارو برای تبدیل شدن به یک منبع برای خبرنگاران.

و این کاری است که شما به طور قطع باید انجام دهید.

اما HARO شما را با روزنامه نگاران متصل می کند که از قبل ویژگی هایی را طراحی می کنند.

و خبرنگاران چه کار دیگری انجام می دهند؟ آنها اخبار را گزارش می دهند البته! و اخبار بر اساس یک برنامه مشخص کار نمی کنند.

بنابراین … اگر اخبار جدیدی در رابطه با مکان شما وجود دارد ، این یک فرصت عظیم برای برداشتن نام ها و پیوندها است.

در اینجا آنچه باید انجام شود:

1. اخبار را برای ذکر جدید موضوعات اصلی سایت خود نظارت کنید

ساده ترین راه برای انجام این کار توسط است تنظیم هشدار Google یا BuzzSumo Alert.

هشدارها را تنظیم کنید

2. با VALUE اضافه شده با خبرنگاران تماس بگیرید

اگر می خواهید از یک سایت خبری پیوند دریافت کنید ، مجبورید برخی کارها را انجام دهید.

شما باید ارزش واقعی گزارشگر را ارائه دهید. و در حالت ایده آل ، زندگی آنها را آسان تر کنید.

دست دراز کرد و گفت: “می بینم که تو در این مورد نوشتی ، من هم در مورد آن نوشتم.” به سرعت شما را به عنوان اسپمر پرچم گذاری می کند.

چگونه ارزش را ارائه می دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:

  1. با بصیرت شخصی از صنعت خود به آنها یک امتیاز بدهید. مدارک خود را وارد کنید.
  2. داده یا آمار منحصر به فرد را ارائه دهید.
  3. یک گزینه جایگزین ارائه دهید.
  4. تصویری اینفوگرافیک یا سفارشی ایجاد کنید که بتوانند در داستان خود جاسازی کنند.

از هر راهی که بروید ، یک چیز فوق العاده مهم است …

شما باید سریع عمل کنید

روزنامه امروز بازیافت فرداست. بنابراین در حالت ایده آل می خواهید همان روزی که اخبار در حال انتشار است ، تماس بگیرید.

نوع حرفه ای: یک کتاب سیاه شخصی از روزنامه نگاران ایجاد کنید که صنعت شما را پوشش می دهد. سپس به محض دیدن داستانی در حال شکستن ، آنها را پینگ کنید. به این ترتیب ممکن است آنها را گیر بیاورید در حالی که آنها هنوز روی مقاله ای برای چاپ کار می کنند.

2. مقیاس تکنیک آسمان خراش

بله ، محتوای آسمان خراش هنوز هم روش شماره 1 من برای ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا است.

در واقع ، این قطعه از محتوای آسمان خراش که سال گذشته منتشر کردم ، قبلاً 1800 لینک برگشت را جمع آوری کرده است:

جستجوی صوتی مطالعه جستجوگرها - بک لینک

بهترین قسمت؟ این روش فوق العاده ساده است. در واقع ، بسیار ساده است ، من می توانم آن را فقط در 3 مرحله بجوشانم:

  1. یک محتوای محبوب را در جای خود پیدا کنید. نکته: محبوب = تعداد زیادی بک لینک.
  2. چیزی را حتی بهتر کنید.
  3. هک کردن!

با استفاده از این ، در اینجا چند نکته اضافی برای کمک به شما در مقیاس گذاری این استراتژی آورده شده است.

مطالب محبوب را پیدا کنید

اولین تماس شما Google است. یک کلمه کلیدی محبوب را در جایگاه خود جستجو کنید ، و این یک شرط مطمئن است که رتبه بندی صفحه در شماره 1 دارای لینک هایی برای آن رتبه بندی شماره 1 است.

"نکات رژیم غذایی سرخپوشان" SERP ها

اما بگویید مطمئن نیستید کدام موضوع برای جذب پیوندها بهترین خواهد بود. آیا راهی برای برداشتن حدس و گمان وجود دارد؟

آره.

(توجه داشته باشید: برای این کار به یک حساب Ahrefs ، Majestic یا Moz احتیاج دارید)

Ahrefs و سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند گزارشی با عنوان “بهترین توسط پیوندها” دارند. با این کار بیشترین پیوند به صفحات هر سایتی به شما نشان داده می شود. به عنوان مثال می بینید که پست Google Ranking Factors من از بیش از 3K دامنه پیوند گرفته است!

Ahrefs - بهترین توسط پیوندها

بنابراین سایت یک رقیب را به پلاگین خود اضافه کنید ، محبوب ترین صفحات آنها را پیدا کنید و شما آماده هستید پزی آسان

چیزی (خیلی) را بهتر کنید

صفحه ای برای آسمان خراش پیدا کردید؟ عالی. قدم بعدی شما ایجاد چیزی حتی بهتر است.

ولی…

… بهتر کردن صفحه “کمی” باعث قطع شدن آن نمی شود.

اگر واقعاً می خواهید آن پیوندها را بکشید ، مجبور خواهید شد که چیزی را بسیار بهتر کنید.

در حقیقت ، من سعی می کنم محتوای آسمان خراش من 5-10 برابر بهتر از صفحه بالای فعلی باشد.

چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

آسان من آنچه را که از دست رفته است ، کار می کنم. سپس ، آن خلا gapها را پر کنید.

در اینجا چند نکته از چک لیست شخصی من آورده شده است:

  1. آیا صفحه رتبه بندی به طور مفصل در مورد موضوع صحبت می کند؟ در غیر اینصورت ، اطمینان حاصل خواهم کرد که همه مواردی را که از آن رد شده پوشش می دهم.
  2. آیا متن صفحه رتبه بندی سنگین است؟ در این صورت ، برای جذابیت بصری آن ، تعداد زیادی عکس با کیفیت بالا در پست خود اضافه می کنم.
  3. آیا صفحه رتبه بندی شامل ویدئو است؟ اگر نه یکی را به مال خودم اضافه می کنم. در واقع ، به هر حال من احتمالاً این کار را خواهم کرد!
  4. آیا صفحه رتبه بندی شامل 10 نکته است؟ سپس 20 را اضافه می کنم. دو برابر کردن شروع خوبی است.
  5. آیا صفحه رتبه بندی شامل پیوندهایی به منابع مرتبط است؟ اگر اینگونه نباشد ، مطمئن خواهم شد که مال من چنین کاری می کند

من هنوز صفحه ای را پیدا نکرده ام که با کمی تأمل و تلاش زیاد نتوانم آن را 10 برابر کنم.

به عنوان مثال ، چند ماه پیش متوجه شدم که بیشتر پست های مربوط به “چگونه می توان مشترکان بیشتری در YouTube داشت” مکیده شده اند.

به طور مشخص:

  • آنها توسط افرادی نوشته شده اند که کانال های موفقیت آمیز YouTube ندارند
  • آنها استراتژی ها ، تکنیک ها و ویژگی های منسوخ شده را ذکر کردند
  • آنها هیچ تصویری برای نشان دادن نحوه اجرای هر استراتژی ندارند
  • همه آنها همان استراتژیهای خسته را دوباره به کار گرفتند

بنابراین من تصمیم گرفتم تا چیزی را به روش بهتری ایجاد کنم.

مشترکان YouTube بیشتر ارسال می کنند

برخلاف سایر پست هایی که خواندم ، پست من این بود:

  • نمونه هایی از زندگی واقعی که من از نکاتی برای رشد کانال خود استفاده کردم
  • استراتژی های جدیدی که نمی توانید در جای دیگری پیدا کنید
  • تصاویر و تصاویر زیادی برای درک آسان (و استفاده از تکنیک ها)

تبلیغ هک از آن

ارتباط با افرادی که در محتوای خود از آنها برخوردار هستید مکان خوبی برای شروع با تبلیغ محتوا است.

علاوه بر این ، در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد:

  1. با افرادی که به صفحه رقیب شما پیوند داده اند تماس بگیرید.
  2. با افرادی که در مورد صفحه رقیب شما نظر داده اند تماس بگیرید.
  3. با افرادی که صفحه رقیب شما در زمینه اجتماعی به اشتراک گذاشته اند تماس بگیرید.
  4. با افرادی که به صفحات دیگر در 10 صفحه برتر پیوند داده اند تماس بگیرید.

یک لیست چشم انداز بزرگ درست کنید …

نوع حرفه ای: Skyscraper 2.0 را بررسی کنید تا بفهمید چگونه این چیز را به مرحله بعدی برسانید!

3. روش حرکت انسان 2.0

میخ “روش مرد متحرک“؟

در اینجا روش دیگری برای جلوگیری از پیوندهای با کیفیت از محتوای قدیمی وجود دارد.

(روش متحرک 2.0)

این بار… به جای تمرکز بر مشاغلی که پاپ شده اند یا مارک تجاری جدیدی روی داده اند ، منسوخ می شویم اطلاعات

چرا؟ چون اوضاع تغییر می کند!

در اینجا یک مثال فوق العاده ساده آورده شده است.

بیایید بگوییم صفحه ای داشتیم که محبوب ترین وب سایت های جهان را رتبه بندی کرده است.

خوب، یوتیوب اخیراً از فیس بوک به عنوان دومین وب سایت پر بازدید روی کره زمین پیشی گرفته است.

و حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است؟ ناگهان تعداد زیادی صفحه وجود دارد که حاوی اطلاعات منسوخ شده است:

فیس بوک - دومین بازدید کننده

بیش از 11000 نفر از آنها به طور دقیق!

(و این فقط یک پرسش است)

بنابراین ، اکنون یک “عالی” کامل داریم.

ما میتوانیم:

  1. با اطلاعات قدیمی به همه سایت ها دسترسی پیدا کنید.
  2. به آنها بگویید که تغییر کرده است.
  3. وقتی ما آنجا هستیم آنها را به صفحه خودمان هدایت کنید!

نکته حرفه ای: اگر اخیراً چیزی در صنعت شما تغییر کرده است ، از عملکرد تاریخ Google برای یافتن مقالات منتشر شده قبل از تغییر استفاده کنید.

محدوده تاریخ Google

4. در قالب های موثر محتوای دو برابر کنید

وقتی صحبت از ایجاد محتوایی می شود که پیوندهای با کیفیتی را به خود جلب کند ، دوست ندارم به حدس و گمان اعتماد کنم. و شما هم نباید

تعدادی از قالبهای محتوای اثبات شده وجود دارد که افراد دوست دارند آنها را پیوند دهند:

  • ارسال لیست ها
  • آزمونها
  • “چرا” ارسال ها
  • “چگونه به” ارسال
  • اینفوگرافیک ها
  • فیلم های

گفته شد ، هر صنعت متفاوت است. در فضای شما فیلم ها ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشند. و برای دیگران ، این پست های لیست است.

بنابراین توصیه می کنم چند قالب مختلف را امتحان کنید … و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

سپس ، آن قالب ها را دو برابر کنید.

نوع حرفه ای: دو یا چند مورد از این قالب ها را در یک قطعه ترکیب کنید. نکته: یک پست “چگونه” در قالب لیست یا یک پست “چرا” همراه با اینفوگرافیک یا ویدیو کلاهبرداری می کند.

5. ساختمان لینک پادکست

چند ماه پیش داشتم بررسی می کردم که یکی از سایت های طاقچه من از کجا بک لینک گرفته است.

و من متوجه شدم که تعداد زیادی از لینکهای برگشتی آنها از رفتن به پادکستها حاصل می شود.

Ahrefs - پادکست ها

بنابراین تصمیم گرفتم تا آنجا که می توانم مهمان پادکست ها باشم.

در واقع ، من در ظاهر شدم بالای 50 سال پادکست ها طی یک سال و نیم دیگر

"برایان دین پادکست" SERP ها

این پادکست ها نه تنها ترافیک جدی به راه من ارسال کردند …

ترافیک جدی

اما به نتیجه رسیدند تن از بک لینک ها.

تن از بک لینک ها

بنابراین:

چگونه پادکست ها را برای ادامه یافتن پیدا می کنید؟

ابتدا ، از شخصی در طاقچه خود که از پادکست های زیادی استفاده می شود ، یک عکس بگیرید. سپس ، عکسهای اصلی آنها را در جستجوی عکس عکس Google قرار دهید.

و شما تنظیم شده اید:

رند فیشکین

6. ایجاد منبع لینک صفحه

هدف صفحه منبع چیست؟ برای پیوند دادن به صفحات مفید دیگر!

و این یک رویای سازنده پیوند است.

تمام آنچه شما باید انجام دهید این است:

  1. اونا رو پیدا کن
  2. مطمئن شوید که چیزی را دارید که شایسته پیوند است.
  3. سرک بکش.

صادقانه می گویم:

یافتن آنها احتمالاً سخت ترین قسمت است. بنابراین در اینجا 10 جستجوی پیشرفته Google وجود دارد که به شما کمک می کنند:

  1. “{کلید واژه شما}” + inurl: منابع
  2. ”{your keyword}” + inurl: پیوندها
  3. “{کلید واژه شما}” + inurl: توصیه می شود
  4. “{your keyword}” + “وب سایت های برتر”
  5. “{your keyword}” + “سایت های برتر”
  6. “{your keyword}” + “وب سایت های توصیه شده”
  7. “{your keyword}” + “منابع توصیه شده”
  8. “{کلید واژه شما}” + “مطالعه بیشتر”
  9. “{کلید واژه شما}” + “خواندن توصیه شده”
  10. “{your keyword}” + “سایت های مفید”

نوع حرفه ای: با دور زدن این دور ، یک صفحه منبع بسیار مفید و منظم در سایت خود می تواند برای انتخاب پیوندهای با کیفیت عالی باشد. حتی می توانید به سایر صفحات منبع دسترسی پیدا کنید تا پیشنهاد دهید به صفحه منبع شما پیوند دارند. کمی شبیه Inception است … اما کار می کند!

7. نام تجاری بدون پیوند

اگر کسی در مقاله ای از نام تجاری شما نام برد ، اما پیوندی در آن نباشد ، این یک فرصت عظیم است.

تمام کاری که شما باید بکنید این است که تماس بگیرید …

… و 9 بار از 10 پیوند دریافت خواهید کرد.

من توصیه می کنم هشدار برای نام تجاری خود تنظیم کنید.

به این ترتیب هر زمان که کسب و کار شما در وب ذکر شود ، اعلانی دریافت خواهید کرد.

اعلان های ذکر شده

نوع حرفه ای: یک تکنیک مارک دار مانند “روش متحرک” دارید؟ سپس برای آن نیز هشدار تنظیم کنید!

8. استراتژی های خود را نام ببرید

از “روش مرد متحرک” یا “تکنیک آسمان خراش” شنیده اید؟

خوب … هر دو اصطلاح توسط شما ساخته شده اند truly

که به معنای هر زمان کسی است که در مورد آنها می نویسد …

… بک لینک با کیفیت دیگری دریافت می کنم!

بک لینک دیگر با کیفیت دیگر

آیا می توانید همین کار را انجام دهید؟

مطمئن! تمام کاری که شما باید انجام دهید این است:

  1. فرایند یا استراتژی منحصر به فردی را برای تجارت خود رقم بزنید.
  2. اسم جذابی بگذارید.
  3. درباره اش بنویس!

و این در حال نوشتن در مورد فرایند کلیدی است. زیرا پیوندها را فقط در صورت دریافت خواهید کرد:

  1. استراتژی شما فوق العاده مفید است.
  2. می توانید اثبات کنید که م worksثر است.

به همین دلیل است که من همیشه یک استراتژی یا تکنیک جدید را فاش می کنم ، مطالعات موردی در زندگی واقعی را نشان می دهم.

پست استراتژی جدید

9. دسترسی به ایمیل دو مرحله ای

یک رویکرد نرم و نرم برای ارتباطات اغلب می تواند نتایج بهتری نسبت به درخواست مستقیم پیوند درست در خفاش داشته باشد.

برای گرم کردن چشم اندازهای خود سعی کنید از ایمیل های کم مصرف مانند ایمیل زیر استفاده کنید:

Mike Bonadio - ایمیل Feeler

نوع حرفه ای: من هم از این تکنیک استفاده می کنم قبل از راه اندازی یک پست جدید من به یک چشم انداز دسترسی پیدا می کنم و به آنها می گویم چه اتفاقی می افتد ، سپس اجازه می خواهم هنگام انتشار آن را به روش خود ارسال کنم بیشتر اوقات پاسخ بله قاطع است! کمی حسن نیت ارائه می دهد بسیار مسیری در ارتباطات.

آماده گرفتن برخی از بک لینک های با کیفیت بالا هستید؟

تمام تاکتیک های فوق آزمایش و آزمایش شده اند. و من از آنها برای رشد بازدید جستجو بكلینكو از ZERO به بیش از 175،000 بازدید بی نظیر در ماه استفاده كرده ام.

جایزه: آنها همچنین 100٪ کلاه سفید هستند. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد انتقاد شدید توسط به روزرسانی Google نیست.



Source link