امروز شما یکی از استراتژیهای مورد علاقه من در مورد SEO را مشاهده خواهید کرد.

(“مهمان نویسی”)

به طور خاص ، من به شما نشان خواهم داد که پرین چگونه از این روش استفاده کرد و برای اولین بار از صفحه اول گوگل برای تعدادی از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کرد.

بیایید درست داخل شیرجه برویم.

روش مهمان نگاری:
استراتژی SEO که نتیجه می گیرد

مهمان نویسی به یک دلیل ساده کار می کند:

آنها به اشتراک گذاری مطالب شما را بسیار آسان می کنند.

من مدتی قبل پستی را منتشر کردم که در آن کلیت مراحل کار آمده است: چگونه می توان با مهمان نویسی بک لینک گرفت.

چگونه می توان با مهمان نویسی بک لینک گرفت

بنابراین اگر آن پست را نخوانده اید ، بروید آن را بررسی کنید.

در آن پست فاش می کنم که چگونه روش مهمان نگارانه میزان بازدید ارگانیک من را بیش از 175٪ افزایش داده است:

175٪ افزایش

و مهمان نویسی یکی از دلایلی است که بکلینکو در صفحه اول برای “جستجو در صفحه” رتبه بندی می کند:

"در صفحه جستجوگرها" SERP ها

آیا این شبیه چیزی است که دوست دارید امتحان کنید؟

به خواندن ادامه دهید

چگونه پرین و دیوید از مهمان نگاری برای افزایش رتبه بندی (و میزان بازدید) خود استفاده کردند

من فقط به شما نشان دادم Guestographics چقدر برای من کار می کند.

اکنون وقت آن است که نتایج پرین و دیوید را فاش کنیم.

در ابتدا ، ما پرین کارل داریم.

پرین اخیراً یک وبلاگ حیوان خانگی به نام راه اندازی کرده است اینجا.

اینجا توله سگ!  سایت اینترنتی

چرا پرین این وبلاگ را ساخت؟

خوب ، چند ماه پیش پرین یک توله سگ سیاه و سفید زیبا را از یک پناهگاه حیوانات (چوی) برداشت.

چوی

مانند اکثر صاحبان سگ جدید ، پرین به دنبال بهترین غذای سگ برای Chewie بود …

… اما او هیچ محتوایی پیدا نکرد که او را از بین ببرد.

آن زمان بود که پرین فهمید که او فرصتی عظیم در صورتش خیره شده است:

هیچ وبلاگ سگی با محتوای روح انگیز وجود ندارد. چرا نباید اولین نمونه را ساخت؟

به قول خود پرین:

پس از ده ها جلسه نوشتن در اواخر شب ، سایت Perrin به صورت مستقیم فعال شد:

وب سایت ChewieSays

(توجه داشته باشید: نام اصلی پرین برای وبلاگ Chewie Says بود. اما او اخیراً آن را به Here Pup تغییر داده است)

این خبر خوب است

خبر بد؟ فضای وبلاگ سگ تحت کنترل تعداد انگشت شماری سایت اقتدار است.

این بدان معناست که پرین در حال رفتن به انگشت پا با سایت های بزرگی مانند PetMD.com و سزار “سگ نجواگر” میلان است.

حتی می توانید بگویید که این دنیای سگ خوار است (ببخشید من نتوانستم مقاومت کنم؟).

پرین برای داشتن شانس جنگ با این سایتهای عظیم اقتدار ، دو گزینه داشت:

انتخاب 1: او می توانست در وبلاگ خود خرد کند ، در یک برنامه مشخص منتشر کند ، و امیدوار است که مورد بازدید قرار گیرد (“رویکرد انتشار و دعا”).

گزینه 2: او می تواند چند قطعه از محتوای شگفت انگیز ایجاد کند (و آنها را تبلیغ کند).

خوشبختانه برای پرین و وبلاگ جدید او ، ماشه گزینه 2 را کشید.

و او تصمیم گرفت با Guestographics کارها را شروع کند.

چطور شد؟

Guestographics فقط در مدت 6 هفته میزان بازدید ارگانیک موتور جستجو را 963٪ افزایش داده است:

ChewieSays - ترافیک ارگانیک

و با تشکر از قرار دادن در تعدادی از وبلاگ های محبوب حیوانات خانگی …

ظاهر مهمان

… و هافینگتون پست

هافینگتون پست - چوی

… او همچنین بیش از 1000 بازدید کننده ارجاع شده را به سایت خود هدایت کرد:

Chewie - مراجعه به مراجعه کنندگان

برای یک وبلاگ کاملاً جدید بد نیست.

توجه: راز او اینفوگرافیک 10،000 دلاری نبود. همانطور که در یک دقیقه خواهید دید ، طراحی ارتباط چندانی با موفقیت پرین نداشت.

با خارج شدن از راه ، وقت آن است که شما را در مراحل گام به گام پیش ببرم.

مرحله 1: یک اینفوگرافیک (بسیار خوب) ایجاد و منتشر کنید

این معامله است:

علی رغم آنچه شما “گورهای بازاریابی محتوا” باور دارید ، طراحی نقش بسیار کمی در موفقیت اینفوگرافیک دارد.

در واقع ، انتخاب موضوع مناسب 90٪ از بازی است.

و این همان جایی است که اینفوگرافیک پرین – 22 راهی که سگها انسان را سالم تر می کنند – در خانه اجرا می شود:

22 روش سگها باعث سلامت انسان می شوند

مطمئناً اینفوگرافیک او بسیار زیبا به نظر می رسد.

اما بدون موضوعی که دوستداران سگ به آن اهمیت می دادند ، این کار نیز انجام می شد.

اکنون:

پرین خمیده ای داشت که صاحبان سگ می خواهند بدانند آقای شلوار کرکی سلامتی آنها را بهبود می بخشد.

بنابراین او به دنبال “سگ ها و سلامتی انسان” بود.

"سگ و سلامتی انسان" جستجو کردن

و او از طریق رتبه بندی WebMD در صفحه اول به این نمایش پرده ای برخورد کرد:

نمایش اسلایدی WebMD

(بله ، این همان چیزی است که به نظر می رسد)

همانطور که پرین می گوید:

حتی اگر صفحه WebMD مورد نظر زیادی را ترک کند ، از بیش از 300 دامنه ارجاع دهنده بک لینک جذب می کند:

Ahrefs - 300 دامنه ارجاع دهنده به pets.webmd.com

به عبارت دیگر ، پرین دید که تقاضای محتوا درباره “راه هایی که حیوانات خانگی باعث بهبود سلامت انسان می شوند” اثبات شده است.

اما نه فقط هرگونه اطلاعات

… تقاضای محتوای بصری.

بنابراین پرین تصمیم گرفت یک اینفوگرافیک در مورد آن موضوع اثبات شده ایجاد کند.

اول ، او یک روز را صرف تحقیق در مورد محتوای اینفوگرافیک کرد.

سپس او یک طراح مستقل استخدام کرد تا لیست امتیازات گلوله خود را

لیست 22 راه

… و آن را به یک اینفوگرافیک حرفه ای تبدیل کنید.

22 روش سگها باعث سلامت انسان می شوند - نمودار کامل

خوب به نظر می رسد، درست؟

همانطور که احتمالاً می دانید ، انتشار یک چیز ارزشمند برای ایجاد بک لینک با کیفیت و ترافیک هدفمند کافی نیست.

اگر جدی هستید که از محتوای خود نتیجه بگیرید ، باید آن را از نظر استراتژیک تبلیغ کنید.

که ما را به مرحله # 2 هدایت می کند

مرحله 2: افراد علاقه مند به اینفوگرافیک خود را پیدا کنید

پس از آماده شدن اینفوگرافیک ، وقت آن است که لیستی از افرادی تهیه کنید که ممکن است بخواهند آن را بررسی کنند.

ساده ترین راه برای انجام این کار؟ کلمات کلیدی را جستجو کنید که موضوع اینفوگرافیک شما را توصیف می کنند.

مثلا:

بیایید بگوییم که شما به تازگی یک اینفوگرافیک درباره رژیم Paleo منتشر کرده اید.

شما کلمات کلیدی Google مانند “رژیم غذایی سرخپوشان” ، “دستورالعمل های رژیم غذایی سرخپوشان” ، “رژیم غذایی سرخپوشان چیست؟” و غیره.

و Google لیستی از وبلاگ هایی را نشان می دهد که تمایل به پوشش آن موضوع دارند:

"دستور العمل های رژیم غذایی پالئو" SERP ها

حتی می توانید از Google Suggest برای دریافت ایده های کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنید:

"رژیم پالئو" پیشنهادات

در اینجا نحوه یافتن پرین از چشم انداز مهمان نویسی خود آمده است:

همانطور که عرض کردم ، پرین با استفاده از کلمات کلیدی مانند “حیوانات خانگی و سلامتی” در Google جستجو کرد.

اما او در اینجا متوقف نشد …

وی همچنین کلمات کلیدی مانند “50 وبلاگ برتر سگ” را جستجو کرد.

"50 وبلاگ برتر سگ" جستجو کردن

این کلمات کلیدی “بهترین” باعث جذابیت پرین با لیست های تنظیم شده توسط وبلاگ های محبوب حیوانات خانگی می شود:

وبلاگ های سگ Feedspot

هنگامی که یک وبلاگ با کیفیت را در جایگاه خود پیدا کردید ، در اینجا آنچه باید انجام دهید اینجا است:

مرحله 3: ببینید آیا آنها به اینفوگرافیک شما علاقه مند هستند یا خیر

اکثر افراد وبلاگ نویسان را به روش کامل نادرست معرفی می کنند.

آنها به جای اینکه با یک پیام فریبنده میزان علاقه خود را بسنجند ، مستقیماً به دنبال فروش سخت هستند.

احتمالاً خودتان برخی از این ایمیل های آزار دهنده را دریافت کرده اید.

آیا تا به حال به هرکدام پاسخ داده اید؟

من اینطور فکر نمی کردم

به همین دلیل است که می خواهید روند تماس مهمان نگارانه را با یک ایمیل سریع شروع کنید …

… یک ایمیل سریع که به راحتی از آنها می پرسد که آیا می خواهند اینفوگرافیک شما را ببینند.

در اینجا اسکریپت آزمایش شده ای وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

و در اینجا ایمیل دقیق هزینه ای است که پرین برای شما ارسال کرده است:

ایمیل Feeler

ببینید پیام Perrin کاملاً متفاوت از اکثر ایمیلهای تبلیغاتی پر فشار است؟

او فقط می پرسد که آیا آنها دوست دارند اینفوگرافیک را ببینند که یک فروش آسان است.

به عبارت دیگر ، شما نمی خواهید در اولین ایمیل خود به چیزی پیوند دهید.

چرا که نه؟

وقتی کسی پیوندی را از طرف شخصی که نمی شناسد در یک ایمیل مشاهده می کند ، فکر می کند: “این شخص باید چیزی بخواهد”.

و دکمه حذف را می زنند.

اما وقتی ایمیلی ارسال می کنید که به سادگی از آنها می پرسد آیا می خواهند محتوای شما را ببینند ، معمولاً با آغوش باز دریافت می شود.

در حقیقت ، پرین 92 ایمیل ارسال کرد …

… و او 5 تبدیل شده است (که یک نرخ تبدیل 5.4)

جامد.

اکنون:

هنگامی که پاسخی دریافت کردید که می گوید ، “مطمئناً آنرا ارسال کن” ، مانند این

پاسخ احساس کننده

… وقت مرحله 4 است.

مرحله 4: به اشتراک گذاشتن اینفوگرافیک خود را نسیم (AKA ، “رشوه”)

وقتی می خواهید سایت دیگری به شما پیوند دهد ، باید یک چیز را بخاطر بسپارید:

هرچه موانع بیشتری بردارید ، موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد.

(این امر در مورد هر چیزی در بازاریابی صدق می کند … نه فقط ارتباط با ایمیل)

خوب ، یک چیز دیگری که باعث می شود افراد نتوانند اینفوگرافیک را به اشتراک بگذارند چیست؟

این واقعیت که آنها مجبورند مقدمه ای بی نظیر بنویسند تا با آن همراه شوند!

خوب ، زیبایی Guestographics این است که شما هستید آن سد را بردار

چطور؟

با نوشتن آن مقدمه برای آنها.

این الگویی است که من استفاده می کنم:

و در اینجا ایمیلی است که پرین برای افرادی که اینفوگرافیک او را دوست داشتند ارسال کرد:

زمین معرفی منحصر به فرد

و از آنجا که زندگی آنها را راحت تر می کنید ، میزان پاسخ شما بسیار بهتر از یک زمین فشار آور خواهد بود:

پاسخ تماس با ایمیل

وقتی کسی گفت “مطمئناً ، برای من مقدمه ای بفرست” ، یک مقدمه با کیفیت 200-250 word برای او ارسال کنید.

اوه تقریبا فراموش کردم.

این اسکریپت است که می توانید هنگام ارسال مقدمه از آن استفاده کنید:

و در اینجا ایمیلی است که پرین برای ارسال معرفی منحصر به فرد خود به مردم استفاده کرده است:

ایمیل با معرفی بی نظیر

مرحله 5: پیوندی را در مقدمه خود اضافه کنید

این مهم است:

معرفی منحصر به فرد فقط اشتراک گذاری اینفوگرافیک شما را آسان نمی کند.

همچنین باعث می شود لینک شما بسیار قدرتمندتر باشد.

چطور؟

برخلاف اکثر بک لینک های اینفوگرافیک ، که به طور خودکار هنگام شخصی که اینفوگرافیک شما را با استفاده از کد تعبیه شده به اشتراک می گذارد ، ظاهر می شود ، مانند این…

تصویر شاخص

links پیوندهای مهمان نویسی در مقدمه با محتوای منحصر به فرد احاطه شده اند.

بک لینک متنی

پیوندها در معرفی مقدمه بازدید شما را افزایش می دهد و برای سئو بهتر است.

درمجموع ، کمپین مهمان نویسی پرین ، 8 بک لینک کلاه سفید مرتبط با طاقچه ایجاد کرد.

(5 مورد از مهمان نگاری بود. 3 مورد دیگر جایگذاری طبیعی بود که پس از انتشار اینفوگرافیک وی در وب رخ داد)

این هزینه کل 25 دلار در هر لینک است. بد نیست.



Source link