الگوی صفحه ثبت نام از طریق ایمیل

صفحه ثبت نام از طریق ایمیل (همچنین به عنوان “فشار صفحه” نیز شناخته می شود) صفحه ای است که برای جمع آوری ایمیل در ازای دریافت کتاب الکترونیکی ، گزارش یا یک خبرنامه ارزشمند طراحی شده است.

الگوی ثبت نام از طریق ایمیل

تیتر = آنچه دریافت می کنند

مردم امروز SUPER تمایلی به دادن آدرس ایمیل خود ندارند. و من نمی توانم آنها را سرزنش کنم.

هنگامی که ایمیل خود را به شخصی تحویل می دهید هیچ سرنخی از آنچه در آینده رخ می دهد ندارید. آنها می توانند برای شما دسته ای از مزاحمت ها را بفرستند ، با یک میلیون پیام شما را بمباران کنند ، ایمیل شما را به بالاترین پیشنهاد فروش بفروشند.

این بدان معنی است که شما باید آنچه را که دیگران می خواهند SUPER بدست آورند روشن کنید.

به عنوان مثال ، اگر به صفحه ثبت خبرنامه موضوعات در حال انفجار، ما از عنوانی استفاده کردیم که “آنچه می گیرید” کاملاً شفاف است.

موضوعات منفجر - ثبت نام خبرنامه

زیرمجموعه تفصیلی

عنوان فرعی شما برای افزودن جزئیات بیشتر به پیشنهاد شما طراحی شده است ، از جمله اینکه آن چیست و چرا ارزشمند است.

مثالی در اینجا آورده شده است:

عناوین انفجاری - عنوان فرعی ثبت نام خبرنامه

عنوانی که ما استفاده کردیم شروع خوبی است. اما هنوز 100٪ مشخص نیست که هنگام ثبت نام چه چیزی بدست خواهید آورد. که در اینجا خط فرعی به کار می رود.


تصویر قهرمان

صفحه ثبت نام ایمیل شما باید دارای یک “قهرمان قهرمان” باشد که آنچه را که قرار است بدست آورند نشان دهد.

بخاطر بسپارید: به سختی می توانید یک “دوره ایمیل” ، “گزارش” یا “خبرنامه هفتگی” را تصور کنید.

و Hero Image پیشنهاد شما را ملموس تر و واقعی تر می کند.

موضوعات منفجر - ثبت نام خبرنامه تصویر قهرمان

بالاتر از Fold CTA

من توصیه می کنم از اولین فرم ثبت نام ایمیل خود در بالای فرم استفاده کنید ، مانند این:

موضوعات انفجاری - فرم خبرنامه بالای صفحه

اگر عنوان و زیرعنوان شما قوی باشد ، اکثر تبدیل های شما از طریق این فرم انجام می شود.


لیست ویژگی ها

اگر کسی به پایین اولین فرم شما پیمایش کند ، به این معنی است که قبل از ثبت نام به اطلاعات بیشتری نیاز دارد.

Enter: لیست ویژگی ها.

در اینجا بیشتر می فهمید که چرا پیشنهاد شما ارزش خرید و فروش آدرس ایمیل کسی را دارد.

لیست دقیق ویژگی ها به آنچه بخش می کنید بستگی دارد.

اگر صفحه Squeeze برای یک وبینار است ، شما ممکن است لیستی از برترین چیزهایی را که یک نفر یاد می گیرد داشته باشید.

اگر گزارشی است ، باید استراتژی هایی را که پوشش می دهید ، مشخص کنید.

اگر این یک خبرنامه ایمیل است ، دقیقاً لیست آنچه را که می خواهید برای آنها بفرستید ، ذکر کنید.

به عنوان مثال ، صفحه مباحث در حال انفجار دارای یک بخش کامل “چگونه کار می کند” است که افراد را از طریق نحوه تهیه ، بسته بندی و ارسال خبرنامه راهنمایی می کند.


اثبات اجتماعی

مانند هر صفحه فرود ، اثبات اجتماعی می تواند به افزایش نرخ تبدیل صفحه فشار آور شما کمک کند.

این می تواند تعداد افرادی باشد که قبلاً ثبت نام کرده اند.

Backlinko - مشترکین خبرنامه

یا گواهی مشتی مشترك خوشحال.

مباحث انفجاری - اثبات اجتماعی

CTA دوم

من توصیه می کنم CTA دوم را در پایین صفحه خود اضافه کنید.

موضوعات منفجر - CTA دوم

به این ترتیب ، بازدید کننده شما پیمایش خود را مستقیماً بالای فرم CTA و ثبت نام پایان می دهد.



Source link